LisasNewYork

Wednesday night

Kategori: Mitt liv i New York

Hej igen!  
Denna gång ligger jag i sängen och skriver,  jag är så trött så trött.  Har just kommit hem från skolan, det blev tre klasser idag igen. Började dagen lite "lätt" (haha jomenvisst...) med pilates och fortsatte med Riggs jazz och street jazz med Numata.
 
Alla klasser gick rätt bra faktiskt så jag är nöjd med dagen,  dessutom har jag anmält mig till Heather Riggs nummer i vårt Student Showcase i maj, ett uppträdande på Peter Jay Sharpe Theater. Ska bli skitkul att få uppträda i New York men det var dyrt så nu är jag pank i ca tre dagar framöver enligt min budget, haha. 
 
Och pojkvännen har blivit sjuk så honom fick man inte träffa idag.. blir en hemmakväll istället.
Ska väl gå och koka lite tortellini med pesto nu då, hungrig hungrig hungrig.  Man äter ju som en  himla tiger eller nåt,  hungrig JÄMT! 
 
I think I'm gonna start writing in English so that my new friends from all around the world can read my blog if they wanna, haha.
 
Hugs&Kisses!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: