LisasNewYork

TRE

Kategori: Förberedelser

Imorgon ska det packas hela dagen. På något sätt ska jag packa ner mitt liv i en resväska på 23 kg. Lycka till.. När jag flyttade till Stockholm 2011 hade jag med mig TVÅ såna här väskor + dator och senare tog jag dit typ en IKEA-kasse till.. Eller två.. HUR ska detta gå till? Jag måste få med mig vinterkläder eftersom det är vinter där nu, tjocktröjor och halsdukar och så vidare.. och sommarkläder eftersom jag kommer vara där över sommaren med, alltså klänningar och shorts och badkläder.. och så alla mina danskläder och dansskor och vinterskor och sommarskor och herregud nej det här kommer aldrig funka. 23 kilo...
 
Idag har jag iaf reklamerat min nya mobil som jag skaffade för två veckor sen och som stänger av sig när den får lust. Egentligen ville de skicka den på lagning men efter lite tillsägelser på skarpen från mamma och hennes kompis gick de med på att byta ut den istället. Jag hinner ju inte skicka den på lagning och få tillbaka den innan lördag liksom. Så nu ska jag få en ny på fredag. Yay. Hoppas den funkar bättre.
 
Annars går jag mest omkring och är skiiiiitsupermeganervös.
Det är tre dagar kvar. TRE.
 
Hugs&Kisses!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: