LisasNewYork

Orientation Week Schedule of Events

Kategori: Förberedelser

Har nu fått mejl om tid för Initial meeting på skolans Administative Offices den 31:a januari klockan 09.30. Det är om ca två veckor, och jag vet fortfarande inte ens om resan blir av! Det känns som att jag håller på att gå sönder av nervositet. Jag är så fruktansvärt frustrerad, lättirriterad, vill bara veta så att jag kan göra färdigt allting!
Jag fick även schemat för Orientation Week, alltså första veckan som är som en informations/uppstartsvecka.
 
MONDAY, FEBRUARY 4
Information och klasskortutdelning.

TUESDAY, FEBRUARY 5
Självförsvarsklass och lära känna-dag.

WEDNESDAY, FEBRUARY 6
Förberedelseklass inför Placement Class och kontroll av appropriate ballet attire.

THURSDAY, FEBRUARY 7
Placement Class som avgör på vilken nivå jag ska börja min träning (som en liten audition).

FRIDAY, FEBRUARY 8
Alignment Class för ökad kroppsmedventenhet eller något sånt.
 
JAG VILL HA MITT VISUM! Jag vill kunna åka dit som planerat och vara med på allt det här roliga! Håll alla era tummar för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: