LisasNewYork

10

Kategori: Förberedelser

Tio dagar kvar tills jag måste åka. TIO! Herregud!
 
Och jag har goda nyheter!
Mitt visum är "issued" = utfärdat och är på väg till mig i ett rekommenderat brev på posten! Jag har fått visum! Dessutom fick jag i förrgår bekräftelsebrev från det boende jag sökt om att de reserverar ett rum åt mig från och med nästa söndag och fram till första augusti. Har inte hittat särskilt många positiva omdömen om det här stället men jag har i alla fall tak över huvudet. Sen får vi se om jag bor där hela min vistelse eller om jag hittar på nåt annat! Det viktigaste nu är att det faktiskt blir av! Det känns helt sjukt, Nu måste jag bara boka försäkring och flygbiljett och såklart få hem mitt visum och packa, sen bär det av, själv, till New York i ett halvår! Helt galet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: