LisasNewYork

Välkommen 2013!

Kategori: Förberedelser

Hej svejs! Allting är fixat nu i princip... utom boende. Men jag har mejlat till ett residence och fått application forms och sånt där. Tyvärr så kostar det ju 50 jäkla dollar att ens ansöka om att få bo där men det verkar vara ett riktigt bra boende och förhoppningsvis får jag plats där så att det är värt det. Jag har inte heller fått mitt beslut om studielån från CSN så imorgon måste jag ringa och be dem om det för jag måste ha papper på det senast på fredag! Jag måste nämligen ha med mig det pappret till ambassaden på måndag när jag ska dit på intervju, annars får jag inget visum. Och då är allt kört i princip. Så... ja!

Annars har jag skrivit en sammanfattning av året på min andra blogg http://crossunwind.blogg.se som ni kan läsa om ni vill.
Det har varit ett riktigt skitår och jag hoppas att 2013 blir bättre!
Hugs & kisses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: