LisasNewYork

KAOS

Kategori: Förberedelser

Fy fan vilken dag, har fått psykbryt minst en miljaaard gånger!
Jag börjar bli enormt stressad nu över att hinna med allt som ska fixas innan jag åker. Det är framför allt CSN och visum som krånglar, för jag får inte underlag för visumansökan förrän jag har betalt halva min tuition fee (typ undervisningsavgift), och den kan jag inte betala förrän jag har fått mitt studielån från CSN, och det får jag inte förrän det är för sent att söka visum... så dagen har bestått av samtal fram och tillbaka och extremt mycket frustration, men till fick i alla fall hjälp av bästa Blueberry som säger att de fixar allt det där. Problemet är att min kontaktperson där går på julledighet nu när jag behöver henne som mest!
 
Kaos i både hjärnan och själen! Fy fan! Och sen är det ju allt det här med packning, mediciner, telefonabbonemang, flygbiljetter, boende... KAOS säger jag! Damn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: