LisasNewYork

Håll tummarna nu!

Kategori: Förberedelser

Jag fick visumunderlaget till slut från Broadway Dance Center via Blueberry till slut! Alltså har jag äntligen äntligen (efter mycket frustration) lyckats svara på alla frågor på DS-160 Form och därmed påbörjat visumprocessen! Även intervjun på Amerikanska ambassaden är bokad. Den 7:e januari ska jag dit och förhöras om mina intentioner med resan och övertyga dem om att jag inte är farlig eller tänker stanna i USA längre än vad visumet tillåter.

Sen har jag varit till banken och fixat lite saker, mejlat om ett boende och nu väntar jag på besked från CSN, vilket jag verkligen hoppas att jag får innan den 7:e januari för jag måste ha med mig det till ambassaden.

Håll tummarna för att allt löser sig..!

Hugs & kisses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: