LisasNewYork

Monday again

Kategori: Mitt liv i New York

Hejsan svejsan. 
Sitter utanför studio 2 på BDC och lyssnar på pianomusiken från balettklassen i studio 1 och äter apple sause (ja folk äter äppelmos till mellanmål här).
Jag ska ta flexibility klockan ett, mjukstarta veckan efter helgen. Sen blir det jazz klockan två med Debbie Wilson. Brukar bara bli två klasser på måndagar, det känns lite lagom. Däremot får man ju ta desto fler klasser resten av dagarna, haha. Har ju 12 klasser plus två rehearsals just nu eftersom jag ska uppträda i både performance project i mars och student performance showcase i maj. Rehearsal med Heather Rigg är varje söndag kväll klockan 9-10.30... sena söndagkvällar är kanske inte min favorittid att dansa på men skitsamma. Jag ska uppträda i New York så det är okej! 
Ja ja, snart börjar dagens klasser, back to business efter den lataste helgen på länge!  Var på födelsedags/inflyttningsfest i fredags hos Hulda och gänget i Harlem, awesome kväll. Sen har jag spenderat resten av helgen uppe i Washington Heights hos David och avslutade igår kväll med rehearsal som sagt.
Nu är det dags för flex!  Hugs and kisses! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: